آموزش سئو صفر تا صد

آموزش سئو | دوره آموزش صفر تا صد سئو

آموزش سئو صفر تا صد

آموزش سئو | دوره آموزش صفر تا صد سئو

آموزش هر آنچه که به عنوان یک شخص تازه کار در زمینه سئو باید بدانید توسط درج یک مقاله ، غیر ممکن است. شما باید مقالات در زمینه سئو ، فیلم های آموزشی سئو ، پادکست سئو و ... بارها مطالعه کنید.

اما بهترین کار ما ، راهنمایی و معرفی منابعی است که برای آموزش و تسلط شما بر سئو نیاز دارید.این مقاله یک راهنماست و تضمین یا جادویی برای یادگیری و تسلط کل مباحث سئو نیست.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
پیوندها

روش های بهبود بانس ریت سایت

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۰۶ ب.ظ

 

بهینه سازی فرم های سایت

اگر کاربران باید برای استفاده ازخدمات سایت شما عضو شوند توصیه می کنیم که از فرم های طولانی برای عضویت استفاده نکنید استفاده از فرم های طولانی باعث خستگی کاربران خواهد شد و امکان دارد صفحه عضویت و یا فرم دریافت اطلاعات سایت شما را پر نکنند.این مسکلات در صفحات لندینگ پیج اتفاق می افتد و با انجام ندادن این کار بانس ریت سایت بهتر خواهد شد.

بهینه سازی مسائل فنی سایت

خیلی اوقات مشکلات فنی مانند خطاهای 4xx  یا 5xx در روی بانس ریت سایت تاثیر زیادی دارند و یا بعضی از مشکلات فنی دیگر هم مانند بالا بودن حجم فیلم ها در سایت که کاربران نمی توانند آن ها را دانلود کنند بعضی سایت ها هم مشکل در کد نویسی داشته و در بعضی از مرورگرها به خوبی نمایش داده نخواهد شد در زمان آزمون سایت همیشه از مرورگرهای گوناگونی استفاده نمایید که این امر سبب شده زودتر از کاربران از مسائل فنی سایت در نسخه های مختلف مطلع شوید که نتیجه آن بهبود بانس ریت می شود.

آپدیت محتواهای قدیمی:

سعی کنید این مورد را خیلی رعایت کنید و خیلی از مقاله های قدیمی که امسال منتشر کرده اید را آپدیت کنید.آپدیت کردن به غیر از یادآوری مطالب قدیمی باعث لینک سازی خواهد شد و محتواهای قدیمی در تاریخ جاری کاربرد خواهد داشت چون محتواهای قدیمی مثل تکنولوژی نیاز به آپدیت دارند.

بهینه سازی خوانایی متون

فرض کنید که چندین خط بدون پاراگراف را مشاهده کنید مطمئنا حس خوبی به مطالعه آن نخواهید شد و از آن سایت خارج می شوید همه ما حوصله خواندن متن های طولانی را نداریم سعی کنید که از پاراگراف های بیشتر از سه خط استفاده نکنید.پاراگراف هایی که طولانی هستند و اصول مقاله نویسی در آن رعایت نشود کاربران را تحت شعاع قرار خواهد داد برای این کار توصیه می کنیم برای بهبود بانس ریت سایت طول پاراگراف ها را کوتاه کنید تا خوانایی متن افزایش یابد.

تعامل با کاربر

موارد زیادی در بهبود تعامل شما با کاربر تاثیر دارند بهتر است فرم تماس با ما را در دسترس بگذارید نظر سنجی های مختلفی را انجام بدهید فرم نظرات را در زیر پست ها فعال نمایید و جواب کاربران را ارسال نمایید.شما می توانید دکمه های شبکه اجتماعی را در دسترس بگذارید تا کاربران در صورت نیاز بتوانند متن ها را به اشتراک بگذارند.ارسال نظر ، فید بک ، نظر سنجی ، اشتراک گذاری و غیره علاوه بر بهبود بانس ریت سایت سبب افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد و این مورد هم باعث افزایش رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد.

ریسپانسیو بودن سایت

داشتن یک سایت ریسپانسیو علاوه بر تجربه کاربری مناسب بازدید کننده برای سئوی سایت شما هم فایده های زیادی دارد علاوه بر این گوگل اعلام کرده که برای نسخه موبایل هم ربات دارد و سایت شما را خزش خواهد کرد و مطابق با چیزی که در موبایل وجود دارد رتبه بندی را انجام خواهد داد روزانه مهم بودن بهینه سازی سایت ها در موبایل به خاطر فراگیر شدن دستگاه های هوشمند افزایش یافته و تعداد سرچ هایی که در گوشی انجام می شود بیشتر می شود.به همین خاطر گوگل هم سالانه تفکرات جدیدی را برای نسخه موبایل خود دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۳۱
مهدی سراوانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی